60

60

.Sava Janjić.-Jude the Apostle- تادئوس

11  آمین، آمین به تو می‌گویم آنچه می‌دانیم، می‌گوییم و به آنچه دیده‌ایم، شهادت می‌دهیم و شهادت ما را قبول نمی‌کنید.

32  و آنچه را دید و شنید، به آن شهادت می‌دهد و هیچ‌کس شهادت او را قبول نمی‌کند.

9  من بجهت اینها سؤال می‌کنم و برای جهان سؤال نمی‌کنم، بلکه از برای کسانی که به من داده‌ای، زیرا که از آنِ تو می‌باشند.

20  و نه برای اینها فقط سؤال می‌کنم، بلکه برای آنها نیز که به‌وسیلهٔ کلام ایشان به من ایمان خواهند آورد.

22  یهودا، نه آن اسخریوطی، به وی گفت، ای آقا چگونه می‌خواهی خود را به ما بنمایی و نه بر جهان؟

یهودا یا تادئوس معروف به آددای یکی از حواریون عیسی است.اما نباید با یهودای اسخریوطی اشتباه گرفته شود.


undefinedFondacija Braća Karić | Fondacija Braća KarićSisters of Carmel: St. Jude BadgeIguman Sava (Janjić): Sava Janjić - Abbot - Visoki Dečani Monastery, Serbian Orthodox Church |  LinkedInRelic of St. Jude, apostle and patron of desperate causes, begins US tourIguman Sava Janjić o pokušajima otimanja srpskih svetinja: آیکن 3D (سه بعدی) تیک موفقیت کد 1403Sava Janjić smeta i Beogradu i Prištini - Politika - Dnevni list Danas
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد